- Katılım
- 1 Haz 2011
- Mesajlar
- 67
- Tepkime puanı
- 1,546
- Puanları
- 849
- Konum
- Kahramanmaraş
- Web sitesi
- sroloji.com
Merhaba,
Vsroda herhangi bir bölgeye FGW Girişi atamayı yani FGW Taşı ile Bölgeye giriş yapmayı sizlere anlatmak istiyorum..
Yapmanız gereken tek şey adımları takip ederek ilerlemektir.
İlk olarak; DATABASE YEDEĞİNİZİ MUTLAKA Alın !!!
TABLO1: _RefGame_World
Bu tablomuzda yeni bir world oluşturuyoruz.
Buradaki 95 sayısını ve "INS_GARDEN_DUNGEON" verilerini aklımızda tutuyoruz çünkü bir çok tabloda lazım olucak.
TABLO2: _RefGame_World_Config
Bu tabloda 101-110 olan kısımlar kaç level arası giriş yapılacak olan kısımdır. Kendinize göre ayarlayabilirsiniz.
TABLO3: _RefInstance_World_Region
Bu kısımda önemli olan nokta ise regionları hem worldid 1 olarak hemde "_RefGame_World" tablosundaki ekleme yaptığımız worldid kaç ise onu yazıp tabloya ekememiz gerekmektedir yokda dc yersiniz. Ben burada Arabia Devil's Garden haritasını örnek olarak kullandım.
TABLO4: _RefGameWorldGroup
Bu tablonun mantığı ise orjinal fgw'deki süreden bağımsız olarak işlenmesini sağlamak. Orjinal fgw bu tabloda "1" olarak id atanmış biz bunu "2" olarak atıyoruz ki yeni oluşturduğumuz fgw ile birbirinden bağımsız olsun.
TABLO5: _RefGameWorldGroup_Config
Bu tabloda ise oluşturduğumuz fgw'nin giriş süresini ayarlıyoruz. Örnek olarak 300 ile belirtilen kısım dakika cinsinden 300 dakika yani 5 saat olarak ayarlanmış bunu kendinize göre ayarlama yaparak tablomuza işliyoruz.
TABLO6: _RefGameWorldBindGameWorldGroup
Bu tablomuzda "95" olan kısım ilk tablomuzda ekleme yaptığımız worldid. "2" olan kısım ise "_RefGameWorldGroup" tablomuzda eklediğimiz ID.
TABLO7:_RefInstance_World_Start_Pos
Bu tablomuzda "95" olan kısım ilk tablomuzda ekleme yaptığımız worldid. Diğer veriler ise charın ışınlanacağı RegionID,X,Y,Z olarak ekleme yapmanız gerekmektedir. Size verdiğim bu veriler ile Devil's Garden haritasına ışınlanırsınız.
TABLO8: _RefObjItem
Bu tablomuzda "INS_GARDEN_DUNGEON" olan kısım ilk tablomuzda ekleme yaptığımız worldcodename.
Eğer bu veriyi kendinize göre düzeltmezseniz fgw taşı açılmaz.
TABLO9: _RefObjCommon
_RefObjItem tablosuna eklediğimiz verinin ID kısmını düzeltmeyi unutmayınız.
TABLO10: Tab_RefHive
Bu kısımda ise party üyelerini yanımıza çağırmak için kullanılan objeyi ekliyoruz. Yine "95" olarak işlediğimiz veri ilk tablomuzdaki worldid.
TABLO11: Tab_RefNest
1577 olan "Tab_RefHive" idmizi düzenliyoruz. Sırasıyla "32248" regionid ve x,y,z kendimize göre ayarlıyoruz. Aşağıdaki verilerde ise Devil's Garden haritasına göre ayarlı.
Media ve Database verilerini txt halinde paylaşıyorum.
Yukarıdaki kodlarda kaymalar olduğu için verdiğim dosyadan ekleme yapmanız gerekmektedir.
Vsroda herhangi bir bölgeye FGW Girişi atamayı yani FGW Taşı ile Bölgeye giriş yapmayı sizlere anlatmak istiyorum..
Yapmanız gereken tek şey adımları takip ederek ilerlemektir.
İlk olarak; DATABASE YEDEĞİNİZİ MUTLAKA Alın !!!
TABLO1: _RefGame_World
Bu tablomuzda yeni bir world oluşturuyoruz.
Buradaki 95 sayısını ve "INS_GARDEN_DUNGEON" verilerini aklımızda tutuyoruz çünkü bir çok tabloda lazım olucak.
SQL:
95 INS_GARDEN_DUNGEON 1 50 8 0 0 0 7200000 600000 GROUP_GARDEN_DUNGEON
TABLO2: _RefGame_World_Config
Bu tabloda 101-110 olan kısımlar kaç level arası giriş yapılacak olan kısımdır. Kendinize göre ayarlayabilirsiniz.
SQL:
1 825 GROUP_GARDEN_DUNGEON GAME_WORLD_NORMALIZE_TYPE GAME_WORLD_NORMALIZE_TYPE_A STRING
1 826 GROUP_GARDEN_DUNGEON ENTER_LIMIT_CONDITION_LEVEL_MINIMUM_NUM 101 INT32
1 827 GROUP_GARDEN_DUNGEON ENTER_LIMIT_CONDITION_LEVEL_MAXIMUM_NUM 110 INT32
1 828 GROUP_GARDEN_DUNGEON ENTER_LIMIT_CONDITION_JOB_CLOTHES_TAKE_OFF ON STRING
1 829 GROUP_GARDEN_DUNGEON ENTER_LIMIT_CONDITION_RIDE_COS_NOT_RIDING ON STRING
1 830 GROUP_GARDEN_DUNGEON ENTER_LIMIT_CONDITION_TRADE_COS_NOT_RIDING ON STRING
1 831 GROUP_GARDEN_DUNGEON PARTYMONSTER_SPAWN OFF STRING
1 832 GROUP_GARDEN_DUNGEON ENTER_LIMIT_CONDITION_FRPVP_VOUCHER_TAKE_OFF ON STRING
1 833 GROUP_GARDEN_DUNGEON CONTROL_NOTIFY_SPAWN_UNIQUE_MONSTER_MSG ON STRING
1 834 GROUP_GARDEN_DUNGEON GAMEWORLD_DISAPPEARANCE_TIME 3600000 INT32
1 835 GROUP_GARDEN_DUNGEON GAMEWORLD_DISAPPEARANCE_TIME 600000 INT32
1 836 GROUP_GARDEN_DUNGEON GAMEWORLD_DISAPPEARANCE_TIME 300000 INT32
TABLO3: _RefInstance_World_Region
Bu kısımda önemli olan nokta ise regionları hem worldid 1 olarak hemde "_RefGame_World" tablosundaki ekleme yaptığımız worldid kaç ise onu yazıp tabloya ekememiz gerekmektedir yokda dc yersiniz. Ben burada Arabia Devil's Garden haritasını örnek olarak kullandım.
SQL:
95 31734
95 31735
95 31736
95 31990
95 31991
95 31992
95 32246
95 32247
95 32248
TABLO4: _RefGameWorldGroup
Bu tablonun mantığı ise orjinal fgw'deki süreden bağımsız olarak işlenmesini sağlamak. Orjinal fgw bu tabloda "1" olarak id atanmış biz bunu "2" olarak atıyoruz ki yeni oluşturduğumuz fgw ile birbirinden bağımsız olsun.
SQL:
2 GROUP_INS_GARDEN GARDENDUNGEON GROUP_CONFIG_INS_GARDEN
TABLO5: _RefGameWorldGroup_Config
Bu tabloda ise oluşturduğumuz fgw'nin giriş süresini ayarlıyoruz. Örnek olarak 300 ile belirtilen kısım dakika cinsinden 300 dakika yani 5 saat olarak ayarlanmış bunu kendinize göre ayarlama yaparak tablomuza işliyoruz.
SQL:
1 6 GROUP_CONFIG_INS_GARDEN ENTER_WORLD_GROUP_COOL_TIME 300 INT32
1 7 GROUP_CONFIG_INS_GARDEN TIMEDJOB_COOL_TIME_FORCLIENT 300 CLIENT_DATA
1 8 GROUP_CONFIG_INS_GARDEN TIMEDJOB_ICONURL_FORCLIENT icon\item\etc\teleprot_hole.ddj CLIENT_DATA
1 9 GROUP_CONFIG_INS_GARDEN TIMEDJOB_EXPANATION_FORCLIENT UIIT_STT_PARTY_LOST_WOLRD_EXPANATION_GARDEN CLIENT_DATA
1 10 GROUP_CONFIG_INS_GARDEN TIMEDJOB_SUBJECT_FORCLIENT UIIT_STT_PARTY_LOST_WOLRD_SUBJECT_GARDEN CLIENT_DATA
TABLO6: _RefGameWorldBindGameWorldGroup
Bu tablomuzda "95" olan kısım ilk tablomuzda ekleme yaptığımız worldid. "2" olan kısım ise "_RefGameWorldGroup" tablomuzda eklediğimiz ID.
SQL:
1 23 95 2
TABLO7:_RefInstance_World_Start_Pos
Bu tablomuzda "95" olan kısım ilk tablomuzda ekleme yaptığımız worldid. Diğer veriler ise charın ışınlanacağı RegionID,X,Y,Z olarak ekleme yapmanız gerekmektedir. Size verdiğim bu veriler ile Devil's Garden haritasına ışınlanırsınız.
SQL:
95 32248 1371 439 1358 0
TABLO8: _RefObjItem
Bu tablomuzda "INS_GARDEN_DUNGEON" olan kısım ilk tablomuzda ekleme yaptığımız worldcodename.
Eğer bu veriyi kendinize göre düzeltmezseniz fgw taşı açılmaz.
SQL:
21586 1 2 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 ??? 0 INS_GARDEN_DUNGEON 101 ?? ???? 110 ?? ???? 8 ?????? 6 ???? ?? 1 ???? ?? ?? -1 INS_QUEST_TELEPORT -1 UIIT_STT_GARDEN_DUNGEON 18000000 COOLTIME:0x00000071 -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx 0 0 0
TABLO9: _RefObjCommon
_RefObjItem tablosuna eklediğimiz verinin ID kısmını düzeltmeyi unutmayınız.
SQL:
1 43946 ITEM_TELEPORT_GARDEN_DUNGEON GardenDungeon xxx SN_ITEM_TELEPORT_GARDEN_DUNGEON SN_ITEM_TELEPORT_GARDEN_DUNGEON_TT_DESC 0 0 3 3 12 7 180000 3 0 1 1 1 0 0 1 0 0 1 0 100 0 0 0 1 1 -1 0 -1 0 -1 0 -1 0 -1 0 0 0 0 0 0 0 100 0 0 0 xxx item\etc\drop_ch_eventbox.bsr item\etc\teleprot_hole.ddj xxx xxx 21586
TABLO10: Tab_RefHive
Bu kısımda ise party üyelerini yanımıza çağırmak için kullanılan objeyi ekliyoruz. Yine "95" olarak işlediğimiz veri ilk tablomuzdaki worldid.
SQL:
1577 0 0 0 0 0 0 95 2 PartyMemberRecall
TABLO11: Tab_RefNest
1577 olan "Tab_RefHive" idmizi düzenliyoruz. Sırasıyla "32248" regionid ve x,y,z kendimize göre ayarlıyoruz. Aşağıdaki verilerde ise Devil's Garden haritasına göre ayarlı.
SQL:
36834 1577 1800 32248 1253 445,8 1422 0 0 0 0 0 0 1 0 1 0
Media ve Database verilerini txt halinde paylaşıyorum.
Yukarıdaki kodlarda kaymalar olduğu için verdiğim dosyadan ekleme yapmanız gerekmektedir.
ALTERNATİF LİNK:
ALTERNATİF LİNK:
Vsro_Bolgeye_Forgotten_World_Girisi_Ayarlama.rar dosyasını indir - download
Vsro_Bolgeye_Forgotten_World_Girisi_Ayarlama.rar dosyasını indir, download. Dosya.tc .Dosya Upload. Dosya Paylaş. Dosya Yükle
s2.dosya.tc
Son düzenleme: